Методична комісія професійної та практичної підготовки будівельників

Веретюк Тетяна Василівна – голова комісії

Освіта: вища, Український інститут інженерів водного господарства, 1981 р.

Спеціальність: промислове і цивільне будівництво.

Посада: викладач спецпредметів.

Кваліфікаційна категорія: вища, «викладач-методист».

Педстаж: 37.

Методична тема: «Нетрадиційні форми і методи викладання як засіб ефективної підготовки майбутніх будівельників».

Борисюк Марія Іванівна

Освіта: вища, Український інститут інженерів водного господарства, 1984 р.

Спеціальність: гідромеліорація.

Посада: майстер виробничого навчання.

Педагогічне звання: «майстер виробничого навчання І категорії».

Педстаж: 33.

Методична тема: «Упровадження інноваційних технологій і матеріалів на уроках виробничого навчання».

Дудинець Олена Ігнатівна

Освіта: середня спеціальна, Харківський індустріально-педагогічний технікум, 1989 р.

Спеціальність: промислове та цивільне будівництво.

Посада: майстер виробничого навчання.

Педагогічне звання: «майстер виробничого навчання І категорії».

Педстаж: 27.

Методична тема: «Компетентнісний підхід у навчанні учнів будівельних професій».

Гега Майя Володимирівна

Освіта: вища, Національний університет водного господарства та природокористування, 2012 р.

Спеціальність: промислове та цивільне будівництво.

Посада: викладач креслення.

Кваліфікаційна категорія: І категорія.

Педстаж: 23.

Методична тема: «Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках креслення».

Журавель Валентина Андріївна

Освіта: середня спеціальна, Рівненський радгосптехнікум, 1994 р.

Спеціальність: будівництво та експлуатація будівель і споруд.

Посада: майстер виробничого навчання.

Педагогічне звання: «майстер виробничого навчання І категорії».

Педстаж: 23.

Методична тема: «Упровадження інноваційних технологій як умова ефективного рівня підготовки учнів».

Ходоровський Володимир Володимирович

 Освіта: вища, УДАВГ, 1996 р.

Спеціальність: промислове та цивільне будівництво.

Посада: майстер виробничого навчання.

Тарифний розряд: 13.

Педстаж: 17.

Методична тема: «Активізація пізнавальних здібностей учнів під час проведення ЛПЗ».

 

Литвинець Ольга Миколаївна

Освіта: вища, Український інститут інженерів водного господарства, 1981 р.

Спеціальність: гідромеліорація.

Посада: викладач спецпредметів.

Кваліфікаційна категорія: вища, «старший викладач».

Педстаж: 39.

Методична тема: «Компетентнісний підхід при проведенні лабораторно-практичних занять з матеріалознавства».

Шапірко Віра Миколаївна

Освіта: середня спеціальна, Рівненський радгосптехнікум, 1994 р.

Спеціальність: будівництво та експлуатація будівель і споруд.

Посада: майстер виробничого навчання.

Педагогічне звання: «майстер виробничого навчання ІІ категорії».

Педстаж: 23.

Методична тема: «Сучасні форми та методи проведення практичних занять з підготовки будівельників».

Сорока Світлана Михайлівна

 Освіта: середня спеціальна, Вище професійне училище № 22 м. Сарни, 1996 р.

Спеціальність: будівництво та експлуатація будівель і споруд.

Посада: майстер виробничого навчання.

Тарифний розряд: 13.

Педстаж: 15.

Методична тема: «Вивчення і впровадження новітніх технологій на уроках виробничого навчання».

 

Тропак Жанна Іванівна

Освіта: вища, Український інститут інженерів водного господарства, 1981 р.

Спеціальність: водопостачання та каналізація.

Посада: викладач спецпредметів.

Кваліфікаційна категорія: вища.

Педстаж: 38.

Методична тема: «Методика ведення курсового та дипломного проектування у групах молодших спеціалістів будівельного циклу».

 

Вознюк Іван Васильович

Освіта: вища, НУВГП, 2012 р.

Спеціальність: промислове та цивільне будівництво.

Посада: майстер виробничого навчання.

Тарифний розряд: 13.

Педстаж: 11.

Методична тема: «Творчий підхід до проведення практичних занять будівельного циклу».

 Зосімчук-Леончик Ірина Михайлівна

 Освіта: вища, НУВГП, 2010 р.

Спеціальність: промислове та цивільне будівництво.

Посада: майстер виробничого навчання.

Тарифний розряд: 12.

Педстаж: 6.

Методична тема: «Особистісний підхід до учнів при проведенні ЛПЗ як запорука якісного рівня підготовки учнів будівельного профілю».

 

 

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *