- Оцінюйте об’єктивно. Пам’ятайте, що всі учні незалежно від віку і становища найболісніше сприймають необ’єктивність оцінки їхньої праці.
- Орієнтуйтеся на особистість, її можливості. Тобто дотримуйтеся індивідуального підходу.
- Пам’ятайте, що оцінювання однієї й тієї ж якості має різний характер, залежно від того, кому вона призначена: учневі, батькам, самому вчителю.
- Оцінюючи особисті якості, не висловлюйте їх привселюдно.
- Роз’яснюйте свій підхід до оцінювання учня, обгрунтовуйте правильність поставленої оцінки.
- Здійснюйте оцінювання систематично, щоб учасники педагогічного процесу завжди знали про свої успіхи.
- Будь-який сумнів трактуйте на користь учня.
- Пам’ятайте про стимулюючу функцію оцінювання. Намагайтеся побачити позитивні зміни в поведінці учня, його знання, уміння.
- Підтримуйте, закріплюйте їх, робіть оцінювання дієвим.
- Пам’ятайте, що оцінювання має подвійну спрямованість: один його бік спрямований на учнів, а інший – на викладачів.
11.Майстерність оцінювання є одним із основних критеріїв професійної майстерності педагога.