Правила оцінювання

  1. Оцінюйте об’єктивно. Пам’ятайте, що всі учні незалежно від віку і становища найболісніше сприймають необ’єктивність оцінки їхньої праці.
  2. Орієнтуйтеся на особистість, її можливості. Тобто дотримуйтеся індивідуального підходу.
  3. Пам’ятайте, що оцінювання однієї й тієї ж якості має різний характер, залежно від того, кому вона призначена: учневі, батькам, самому вчителю.
  4. Оцінюючи особисті якості, не висловлюйте їх привселюдно.
  5. Роз’яснюйте свій підхід до оцінювання учня, обгрунтовуйте правильність поставленої оцінки.
  6. Здійснюйте оцінювання систематично, щоб учасники педагогічного процесу завжди знали про свої успіхи.
  7. Будь-який сумнів трактуйте на користь учня.
  8. Пам’ятайте про стимулюючу функцію оцінювання. Намагайтеся побачити позитивні зміни в поведінці учня, його знання, уміння.
  9. Підтримуйте, закріплюйте їх, робіть оцінювання дієвим.
  10. Пам’ятайте, що оцінювання має подвійну спрямованість: один його бік спрямований на учнів, а інший – на викладачів.

11.Майстерність оцінювання є одним із основних  критеріїв професійної майстерності педагога.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *