Самоаналіз уроку

  1. Чи відповідає мій урок програмі? Чи вірно мною були вирішені і визначені  на уроці навчальні, виховні і розвиваючі завдання з урахуванням особливостей учнів?
  2. Чи вдалося обраними засобами сформулювати мотивацію навчальної діяльності на уроці і дати їй цільовий напрямок?
  3. Чи оптимально було використано зміст уроку, форму, засоби організації навчальної діяльності для реалізації мети уроку?
  4. Чи вдало визначена структура уроку? Чи була організована мною на уроці робота із формуванням основних умінь, навичок, інтересів учнів? Як здійснювались міжпредметні зв’язки?
  5. Які методи і засоби навчання були використані на уроці? Чи був вдалий їх вибір і поєднання?
  6. Які форми навчання (масові, групові, індивідуальні) домінували на уроці?
  7. Чи об’єктивно з коментарієм і у відповідності з нормами оцінок оцінені мною знання учнів?
  8. Чи були розв’язані навчальні, виховні, розвиваючі завдання?
  9. Чи підтримувалась мною психологічна атмосфера на уроці?
  10. Чи правильно здійснювався на уроці інструктаж, визначався об’єм і складність домашнього завдання?
  11. Чи ефективно розподілено час на уроці?
  12. Що було зайвим у моїй діяльності і у діяльності учнів?
  13. Чи були активні учні на уроці? Якщо ні, то чому? (учням було нецікаво, учням було важко зрозуміти мене).
  14. Чи зуміли ви провести короткий, ефективний підсумок уроку?
  15. Чи вдалось повністю реалізувати поставлені завдання?
Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *