- Чи відповідає мій урок програмі? Чи вірно мною були вирішені і визначені на уроці навчальні, виховні і розвиваючі завдання з урахуванням особливостей учнів?
- Чи вдалося обраними засобами сформулювати мотивацію навчальної діяльності на уроці і дати їй цільовий напрямок?
- Чи оптимально було використано зміст уроку, форму, засоби організації навчальної діяльності для реалізації мети уроку?
- Чи вдало визначена структура уроку? Чи була організована мною на уроці робота із формуванням основних умінь, навичок, інтересів учнів? Як здійснювались міжпредметні зв’язки?
- Які методи і засоби навчання були використані на уроці? Чи був вдалий їх вибір і поєднання?
- Які форми навчання (масові, групові, індивідуальні) домінували на уроці?
- Чи об’єктивно з коментарієм і у відповідності з нормами оцінок оцінені мною знання учнів?
- Чи були розв’язані навчальні, виховні, розвиваючі завдання?
- Чи підтримувалась мною психологічна атмосфера на уроці?
- Чи правильно здійснювався на уроці інструктаж, визначався об’єм і складність домашнього завдання?
- Чи ефективно розподілено час на уроці?
- Що було зайвим у моїй діяльності і у діяльності учнів?
- Чи були активні учні на уроці? Якщо ні, то чому? (учням було нецікаво, учням було важко зрозуміти мене).
- Чи зуміли ви провести короткий, ефективний підсумок уроку?
- Чи вдалось повністю реалізувати поставлені завдання?