Упроваджуємо інноваційні методи навчання

Останнім часом у освітньому середовищі великої популярності набувають дослідницько-пошукові методи навчання, які дають змогу учням проявити ініціативу, розвивають власне бачення того чи іншого поняття (події, факту тощо) та виховують уміння працювати у команді.

Саме такий метод був представлений викладачем Євгенієм Дудариком на уроці-дослідженні за темою «Суцільна колективізація сільського господарства в Україні». Учням було дано завдання протягом уроку за допомогою пошуку та відбору інформації дати відповідь на проблемне питання: «Чи можна вважати колгоспну систему своєрідною формою закріпачення селянства?»

У ході уроку учні з’ясовували причини, методи та етапи здійснення колективізації в Україні. На конкретних прикладах доводили, що були використані насильницькі методи, внаслідок чого було знищено мільйони українців. Цікавим був елемент рольової гри, де радянський партійний активіст проводив агітацію серед селян щодо вступу у колгосп. Підсумком активної співпраці учнів і викладача стала відповідь на проблемне питання, яка підвела присутніх до думки, що колгоспна система – це ніщо інше, як форма закріпачення селянства, де головну роль відіграла політика радянської влади.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *