Урок виробничого навчання з утеплення фасадів

Посилання на урок     

План уроку виробничого навчання

         Професія:  Монтажник систем утеплення будівель

         Кваліфікація: 3 розряд

         Тема програми:       Нанесення клейової розчинової суміші на плити утеплювача

         Тема уроку:             Нанесення клейової розчинової суміші на плити утеплювача                                                          маячковим способом

         Мета уроку:

навчальна   –   формування   в   учнів  умінь  та навичок  правильно  та  якісно          виконувати   трудові   прийоми   й операції   під час нанесення           клейової розчинової    суміші     на    плити     утеплювача  маячковим  способом;

    розвиваюча  –  розвивати  навики   професійного  мислення, мовлення  та  пам’яті,  самоконтролю,  свідому    трудову    дисципліну,        уміння спостерігати, порівнювати,          аналізувати;                

   виховна  –      формування  в   учнів  свідомого ставлення до праці, розуміння важливості обраної професії.

          Тип уроку: формування простих умінь і навичок

Методи навчання: показ трудових прийомів і операцій з елементами бесіди, гри          та презентації

          Дидактичне забезпечення:

комп’ютерна презентація;

 – інструкційно-технологічні  картки;

– картки-завдання для бригад;

контрольно-оцінювальна таблиця.

       Матеріально-технічне оснащення:

         матеріали:

                           – пінополістирольні плити;

                           – клейова суміш Ceresit CT 83, Ceresit CT 85;

         робочі інструменти:

                           – кельма із нержавіючої сталі;

                           – міксер будівельний;

                           – рулетка;

                            – пластмасова ємність;

         Індивідуальні засоби захисту:

                           – рукавиці, респіратор, окуляри.

         Міжпредметні звязки:  навчальні предмети:

                                               – «Технологія монтажу систем утеплення»;                                                                              – «Матеріалознавство»;

                                               – «Охорона праці».  

         Форми роботи:  фронтальна, робота в групах, індивідуальна, ігровий елемент         

 

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *