Центр кар’єри
Центр кар’єри створений у Вищому професійному училищі № 22 м. Сарни для подальшого працевлаштування та допомоги здобувачам закладу освіти у пошуках роботи. На базі центру проводяться спільні заходи із місцевим центром зайнятості, на яких ми допомагаємо як правильно себе подати при працевлаштуванні, обговорити правила створення власного резюме.
На зустрічах обговорюється успіхи та досягнення випускників закладу освіти, а також зустрічі з ними. Наприклад, нещодавно було проведено захід під назвою ”Я перукар, але боюсь починати” де ми запросили дві наших випускниці, одна з яких вийшла онлайн, тому, що працює по професії за кордоном. Дівчата – випускниці задавали питання, і отримували на них вичерпні відповіді.
Також організовуються зустрічі – екскурсії по закладу освіти для школярів, де потім обговорюємо та проходимо тестування щодо професій, які їх зацікавили. Створена тісна співпраці центру кар’єри з роботодавцями, які на власному прикладі показують перспективи розвитку тої чи іншої професії.
Також проводяться гендерні зустрічі по професіях, де міняємо стереотипи чи професія для дівчат чи професія для хлопців. На даних зустрічах обговорюємо всі можливі варіанти для обраної професії, яка була б для душі та за покликом серця. Наш центр кар’єри створений для ефективності працевлаштування, допомоги у виборі професії.
Також на всі питання, які виникають у здобувачів освіти ми надаємо консультації, та роз’яснення.
08.11, заступник директора з НВихР Лариса ШАПІРКО та керівник «Центру інформації та профорієнтації» Вищого професійного училища № 22 м. Сарни Яна Дударик прийняли участь у панельній дискусії «Кар’єрне консультування учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти: виклики сьогодення та плани на майбутнє», яка відбувалась в рамках Всеукраїнської конференції «Кар’єрне консультування в дії».
На панельній дискусії були обговорені питання слабких місць у кар’єрному консультуванні та про можливості створення ефективних центрів кар’єри, а також про особливості кар’єрного консультування, що є найбільш визначними в контексті професійної (професійно-технічної) освіти.